Διατάσεις πρόσθιων κνημιαίων

  • -

Διατάσεις πρόσθιων κνημιαίων

Διάταση προσθίων κνημιαίων

Η παρακάτω άσκηση έχει δημιουργηθεί για να αυξήσει την ελαστικότητα στους πρόσθιους κνημιαίους μυς (εικόνα 1). Σε περίπτωση τραυματισμού στην περιοχή πριν εκτελέσετε οποιαδήποτε από τις παρακάτω ασκήσεις πρέπει να συμβουλευτείτε τον φυσικοθεραπευτή σας.

Ξεκινώντας το πρόγραμμα διάτασης των δικεφάλων μυών διατηρούμε την τελική θέση της διάτασης 15 δευτερόλεπτα και επαναλαμβάνουμε 3 φορές ασκώντας ήπια δύναμη χωρίς πόνο. Επαναλαμβάνουμε 3 φορές την μέρα . Έπειτα όσο βελτιώνετε η ελαστικότητα σας αυξάνετε την συχνότητα, την διάρκεια και την ένταση της διάτασης πάντα με απουσία πόνου.

anthropos

Εικόνα 1

Ξεκινάμε  με το να καθίσουμε στα γόνατα μας σε επίπεδη επιφάνεια , όπως δείχνει η εικόνα 2. Τα γόνατα και τα δάκτυλα μας είναι σε επαφή μεταξύ τους. Έπειτα αφήνουμε το βάρος μας να πέσει  πάνω στις κνήμες μας μέχρι να νιώσουμε μια ήπια διάταση στην πρόσθια επιφάνεια τους. η άσκηση αυτή μπορεί να γίνει ακόμα πιο έντονη αν κάτω από τα δάκτυλα των ποδιών μας τοποθετήσουμε μια τυλιγμένη πετσέτα. Μείνετε σε αυτή την στάση για 15 δευτερόλεπτα  και επαναλάβετε 3 φορές, απουσία πόνου.

apotherapia

Εικόνα 2 – Διάταση προσθίων κνημιαίων